Planerar resor.

Publicerad
God morgon, alla fina människor därute!
 
Jag har tre inplanerade shoots med vovvar, katter och barn. Vet inte riktigt när dessa blir av men förhoppningsvis innan sommaren. :)
 
Med tanke på att jag kommer att sommarjobba inom kommunen, vilket genererar en ganska så rejäl lön i slutändan även efter att jag betalat min dator på cirka 16 000 kr., har jag börjat planera var jag ska åka och fota utomlands nästa gång. S vill se Tokyo och Kyoto (jag har inte varit i den sistnämnda staden) och jag skulle vilja träffa Kazu igen, så det vore ju helt perfekt att åka tillbaka. :)
Dock vill jag även se Island med egna ögon - jag har redan hittat billiga flyg- och hotellbiljetter. 7500 kr. för två personer är en småsumma jämfört med vad jag betalade för Tokyo sist (12 000 kr. för flyg och hotell, samt 17 000 kr. i fickpengar). Choices, choices... får se vilket det blir i slutändan, men det lutar ändå åt Japan för min del. Saknar musiken som spelas vid varje station när man åker tunnelbana, de vänliga ansiktena och språket, det underbara, vackra språket! De goda crêpes som jag köpte i området Harajuku, mums! Glömmer aldrig smaken på tungan. En dag ska jag ta och köpa mig ett hus i Japan. Helt klart.
 
Gundam Café, där jag och Kazu åt lunch en kylig dag i december månad.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: