Nostalgi: valpbilder!

Publicerad
De flesta av er vet vid det här laget hur Gonzi ser ut som unghund.
Gick igenom gamla foton på Facebook och hittade dessa på Gonzi när han var en liten valp. Alla dessa bilder är tagna med min gamla kamera och togs för två år sedan. Jag blir galet valpsjuk när jag ser bilderna! :)
 
 
 
Och nu...
Mariam

*____* Nu blev jag också valpsugen!!!

Svar: Eller hur, haha! Dags att du flyttar ut från det där studentboendet och fixar eget så att du kan skaffa dig en vovve - som jag kan fotografera. <3
Shora Ahmadi

Mariam

Jag hoppas att jag får ha husdjur i nästa boened! I så fall kommer jag nog adoptera en äldre hund, ingen valp! D: Fast valpar är sjukt söta! <3 (Måste ju ha tid för hunden också!)

Naaw så söt! :)

Svar: Tack! Han är min lilla ögonsten. :)
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: