Mums med gottis-tuggben.

Publicerad
Hallå där, alla fina människor!
Jag sitter och gör backup på min gamla dator - bränner alla mina bilder på skivor som jag sedan kommer att förvara på ett säkert ställe. Detta kommer ta några timmar och jag har ett antal bilder som jag inte visat här på bloggen än, så därför bjuder jag på en gullig bild på Gonzi när han åt tuggben igår (i samma veva som jag fotade dessa bilder). :)
 
 
 

Bra med backup! jag har alla mina bilder på en hårddisk. Funderar på att ha två hårddiskar! :) så vackra och kloka ögon!

Söt :)

Sv: ja lila är snyggt :)

Så lite så :D

Härligt bild.

Svar: Tack så mycket! Jag gillar, förutom motivet, ljuset i bilden. :)
Shora Ahmadi

Helt klart en lyckad bild.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: