Morgondagen!

Publicerad
Hallå där, alla fina människor!
Ber om ursäkt att jag inte uppdaterat ordentligt men jag gör fortfarande backup på DVD:er av alla mina foton. Foton från 2010-2013, jösses... det tar många timmar. Har knappt kommit halvvägs! Jag har inte tillgång till mina foton på denna dator så bild-inlägg kommer imorgon.
 
Och en sak till som händer imorgon? Modellfotografering! Är faktiskt väldigt nervös men tror att det kommer gå bra. Förhoppningsvis blir resultatet supernice så att både jag och modellen blir nöjda och kan visa upp bilderna i respektive portfolio.
 
S bakade en av mina favoritefterrätter idag: snickerskakor!
Mums, så gott. Dock försöker jag gå ned i vikt en smula. Inte för att jag egentligen behöver det utan för att jag känner att jag börjar bli lite gammal och vill försöka se ung och vältränad ut, hehehe. Så det blir att jag börjar gymma i Campushallen snart. Jag är väldigt taggad inför detta!
 
Idag ansökte jag om att fota ett event här i Linköping.
Får se om jag blir antagen eller inte, det är nämligen väldigt hård konkurrens. Förhoppningsvis blir det såsom jag vill och då kommer jag och några fotografer att jobba cirka 8 timmar om dagen med marknadsföringsfoton och annat skoj. Om jag blir antagen kommer jag definitivt blogga mer utförligt om det, men såsom det är just nu är det inte säkert och därför vill jag inte skriva om något som kanske inte alls blir av.
 
Dags att läsa en bok och sedan sova. God natt, alla ni fina!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: