Kattungefotografering.

Publicerad
Hallå där, alla fina!
Idag har jag fotat, lekt och kelat med kattungar på 6 veckor. De är inte redo att bli tingade än via föreningen 9 Liv men kommer att vara tillgängliga för adoption senare. Åh, snacka om att jag fick ha-begär och ville ta de tre kattungarna för mig själv! :) 
 
Jag fotade även den vackra men lite blyga damen Pärla, som kan adopteras via föreningen 9 Liv. Pärla såg ut precis som min gamla katt Killen (vila mjukt, min lille prins). Om jag inte hade haft hund eller två katter sedan tidigare hade jag lätt kunnat tänka mig att ta med mig henne hem.
Även blyga, lite skygga katter har all rätt att få permanenta hem och lyckan är total när katten börjar lita på en. :) Zarifa var skygg i x antal månader hos mig tills hon en dag bestämde sig för att våga sig fram till mig och hoppade upp i min famn. Så ja, i framtiden ska jag definitivt skaffa mig en blyg katt igen!
 
Här kommer några bilder från dagens fotosession. Mycket nöje! :) 
 
 
Finaste Pärla!
 
 
 
 
 
 
 

Åh så söta, vill ha :P
Vill också fota :)

Svar: Ja, de är jättesöta! :)
Shora Ahmadi

ja previs, affischerna är från fotografiska! Älskar dom! :) Men fick stå och välja länge.
Åh va söta, dock är jag en hundmänniska! :) men bilden på katten som sover är ju underbar

Åh men vilka underbara småttingar!

SV: Tack så mycket! :)

Oh så fina bilderna är. De där kattungarna var ju helt ljuvliga.

men så söta! :)

sv: tack så mycket! ja det är ganska speciellt att få mysa med en så stor kisse ;) ska ner till sydafrika i juni och mysa lite mera!

Alltså, gode tid, såna söta kattungar!! Jajjemen, de bara skriker ADOPTERA MIG!!

Svar: Ja, visst är de alldeles bedårande? Sockersöta små gullungar! Det var fantastiskt roligt att fota dem - och ibland somnade de i min famn. <3
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: