Kattigt.

Publicerad
God morgon, alla fina människor därute!
Vilket jäkla scheisseväder vi har idag, i alla fall i Linköping. Fy tusan! Det var knappt så att Gonzi ville ute och promenera idag. Det blev tyvärr ingen långis eftersom han prompt ville gå hem till mina föräldrar för att leka med deras vovvar istället för att bli blöt om tassarna - vilket är helt klart förståeligt!
 
Jag har fått väldigt bra respons på mina foton på Frankie och Jones, vilket känns jätteroligt! Har även fått en hel del nya fans på min Facebooksida och det är också en rolig bonus.
 
Vill rikta ett stort tack till alla er som på något sätt stöttar mig i mitt fotograferande!
Av erfarenhet vet jag att det inte är så lätt att ha ett namn som "klingar konstigt" och försöka slå in sig på en bana som domineras av mer vanliga, lokala namn men jag gör så gott jag kan med ett leende på läpparna. Förhoppningsvis väljer de som är intresserade av att fotas att se kvaliteten på mitt arbete istället för det konstiga namnet. Jag har alltid önskat att jag hetat Sara (eller Setareh) istället men man kan inte få allt här i världen, eller hur? :) 
 
Här kommer en liten bild på Jones från gårdagens fotografering. :)
 
 
Och här är ett foto på Frankie (med Jones öga i bakgrunden)~
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: