Kattfotografering: Frankie och Jones (del 1).

Publicerad
Soligt värre utanför fönstret!
Jag älskar det. Imorse när jag var ute med Gonzi var det väldigt kallt, men nu verkar det tack och lov vara varmare. Kanske tar en sväng ut till Tinnerö med kameran och kikar på bra ställen inför modellfotograferingen som troligtvis blir av nu på måndag.
 
Har precis kommit hem från kattfotograferingen!
Känner mig glad och energisk. Fotade två lite blyga sköldpaddsfärgade damer vid namn Frankie och Jones (fick en förklaring till varför de har killnamn av stödhemsmatte) åt föreningen 9 Liv. :) Till en början tyckte de att jag och min stora kamera var lite läskiga, men efter en stund vågade sig den ena fram från under soffan och in i köket. Hon busade även med en leksaksvippa. Den andra åt några skinkbitar under soffan där hon sedan lade sig tillrätta och jag fick några fina foton på hennes ansikte. Blir spännande att redigera dem senare idag och kika på resultatet! :) Verkligen kanonfina små busfrön som förtjänar att hitta ett permanent hem!
 
 Troligtvis lägger jag upp några foton på de två sötnosarna senare ikväll, för er som är nyfikna. :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: