Det här blir spännande!

Publicerad
Hallå där, alla fina!
Underbart med måndag, eller hur? I vanliga fall skulle jag inte hålla med, men jag känner mig så grymt taggad inför modellfotograferingen idag.
Imorgon har jag ett viktigt möte, men ska även fota kattungar samt en blyg katthona i Norrköping för föreningen 9 Liv. Spännande! Får se om jag kan flirta med kameran och få bra bilder på kattflickan. :)
 
På söndag fyller Gonzi två år!
Tiden flyger iväg. Känns om att det var igår när Gonzi var en liten krabat som jag satt och höll i min famn.
 
 
Liten Gonzales, 2011.
 
Dagen till ära kommer jag baka någonting smaskigt och hundvänligt till honom. Oj, vad katterna kommer bli avundsjuka om det bara är Gonzi som får gottis! Får hitta på en liten lösning åt hela tassgänget, tror jag. :)
Tips på bra, smarriga recept (helst med låg fetthalt och inget socker alls - det är vovvar och katter vi pratar om :)) mottages tacksamt!
 
En familj har hört av sig till mig och de vill att jag ska fota deras vovve på söndag. Spännande! Ser verkligen fram emot detta. Skulle vara roligt om det blir en kreativ fotosession av det hela. :)
 
Nu ska jag bege mig. På återseende senare idag, alla ni fina människor därute!

Men, gode tiiid, så söt han var!! Varför går tiden så fort?!
Men å andra sidan är det skönt att de blir stora också, de små krakarna!
Hälsa grattis till Gonzi från Lydia och mig! (på den rätta dagen, alltså...)

Men herregud va söt! Grattis till Gonzo!

Inger

Men güüd är det så länge sedan? Tiden måste sluta gå så fort nu genast!

Svar: Eller hur! Tiden flyger iväg alltför snabbt!
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: