En klättrande liten humla.

Publicerad
Canon EOS 7D + 24-70mm f/2,8.
 
 
God kväll!
Hur har ni haft det? Har ni haft det bra under helgen?
Idag var jag på gymmet tillsammans med S, härligt att få använda lite bortglömda muskler igen! Har insett att jag verkligen behöver bygga lite rygg- och armstyrka. Knappt så att jag orkar bära runt på min nya, häftiga kameraväska. Hallå, liksom.
 
Bilden i inlägget är från gårdagens fotopromenad.
De små humlorna var svåra att fånga på bild, speciellt med tanke på vilket objektiv jag använde. Dock tycker jag att just denna bild är otroligt söt. Det ser ut som att humlan försöker klättra uppför kronbladen. Och visst ser humlan härligt silkeslen och mjuk ut?
 
Snart är det läggdags för min del eftersom det ska jobbas tidigt imorgon bitti. Jag cyklar ju till jobbet i ur och skur så jag hoppas verkligen på bra väder.
 
God natt, alla ni fina människor därute! Kram på er allesammans!

hihi ja han riktigt kämpar! ja de ser så mjuka och mysiga ut, men aj va de bränns!
tack för din fina kommentar om bröllopsbilderna! ♥

Vilken fin bild! :)

Svar: Tack så mycket! <3
Shora Ahmadi

vilken underbar bild!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: