Ny kameraväska!

Publicerad
Kata Ryggsäck Pro-Light Bumblebee PL-220.
Bild lånad från Cyberphoto.
 
God afton, alla fina!
Hur har ni haft det idag? Jag har haft det fullt upp på jobbet och imorgon är det heldag som gäller för min del. Jag har redigerat och skickat bilderna från gårdagens kattfotografering till föreningen 9 Liv. Nu i helgen ska jag fixa bilderna från dopet som jag fotade för några veckor sedan så att föräldrarna kan få högupplösta bilder på skiva. Ah, det har varit full rulle helt enkelt så jag har inte hunnit med det än.
 
Idag fick jag en överraskning hem med posten. Min nya kameraryggsäck från Cyberphoto! Jag köpte den specifikt för när jag ska fota Getaway Rock i Gävle i augusti. Den är stor. Väldigt stor. Här är en bild från Facebook så får ni se storleken...
 
 
 "Whaddap?"
 
 
Den är ganska tung nu när jag har packat ned alla mina grejer och jag känner väl rent spontant att jag behöver gå på gymmet igen och bygga upp lite muskler inför festivalen så att jag faktiskt orkar släpa runt på denna. Men trots storleken och tyngden med alla mina grejer i är jag grymt nöjd! Jag kan faktiskt inte bli nöjdare!
 
Nu ska det sovas, har en lååång dag framför mig imorgon. Många kramar till er alla!

Det va en rejäl väska! jag är på jakt efter en väska jag med, en mindre axelremsväska har jag tänkt mig. Men det vore önskvärt att få plats med reflexskärmen! :) Den hänger numera och dinglar utanför väskan.
Sv: ja du får tjata lite på mannen! jag är supernöjd.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: