#48: Jenny <3 Tobias (bröllopsfoto)

Publicerad
Jenny  Tobias
2014-05-17, Matteus Kyrka i Norrköping
Foto: Shora Ahmadi / bröllopsfotograf i Linköping med omnejd
 
 
God kväll!
Bjuder på en bild på ett fantastiskt vackert och underbart par vars bröllop jag fick äran att plåta. De bokade mitt guldpaket och vi hade provfotografering för ett tag sedan. Igår var det deras stora dag och det blev en känslosam och rörande ceremoni. Det bjöds på tårar av glädje och många skratt!
Det är sådant här som gör att jag älskar mitt jobb. Sådana här vackra stunder som inte går att återuppleva på samma sätt, utan man måste vara på plats för att verkligen kunna sätta sig in i det. Inte undra på att bröllopsfotografering ligger mig så varmt om hjärtat!
 
 
Nu ska jag strax sova - må så gott allesammans och ta hand om er därute! 
 

vilken vacker bild!

Svar: Tack så mycket!
Shora Ahmadi

Vilken härlig bild och vad roligt att fota på bröllop!! Glädje!
Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: