#54: Anna <3 Carl-Johan (bröllopsfotografering).

Publicerad
Anna ♥ Carl-Johan, 2014-06-07.
Individuellt porträtt på Anna bland blomstren.
Foto: Shora Ahmadi, bröllopsfotograf i Linköping
(Tack, finaste Sanna, för den snygga vattenstämpeln!)
 
Det har varit lite tyst på bloggen på grund av att jag har jobbat på Anna och Carl-Johans bilder från deras bröllop i Vadstena den 7/6.
Dessutom har jag varit i kontakt med bästa Sanna som jag har anlitat för att snygga till designen på min blogg samt att utforma en ny logga och vattenstämpel. Jag är en av hennes återkommande kunder och kan varmt rekommendera henne - hon är grym på allt hon gör i grafisk väg! Så om ni eller ert företag är sugna på en design, en logotyp eller någonting annat - hör av er till henne. Ni kommer bli mer än nöjda med resultatet!
 
 
Här ovanför ser ni en av bilderna från bröllopet den 7/6. Visst är det magiskt med blommorna i bakgrunden?
Anna och Carl-Johan valde mitt diamantpaket, vilket innebär heldagsfotografering som jag kör en kraftig rabatt på endast i år. Jag fotograferade sammanhängande under 8 timmar. Vi plåtade bland annat bröllopsporträtt vid tre olika tillfällen för att ta tillvara på den vackra naturen som Vadstena och östgötaslätten har att erbjuda. 
 
Jag kommer att skriva ett längre inlägg efter att brudparet gjort sitt urval och då kommer det dyka många fler bilder. :)
 

Vilken oerhört vacker bild!!
Kram

Gud vad snäll du är, tack så hemskt mycket för fina ord :)
Jag jobbar för fullt med designen nu!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: