#65: ingen helg för mig.

Publicerad
Kicki  Affe ❀ Provfotografering 2014-07-02 ❀ Vadstena
 
 God morgon!
Det blir ingen helg för mig. Ska fixa två provfotograferingar så att jag har hela nästa vecka på mig att jobba på Isabella och Eriks bröllopsfoton samt redigera porträttfoton från gårdagens heldagsbröllop. Detta fina par här ovan har redan fått sina provfoton och deras bröllop är i augusti. Visst är de superfina tillsammans?
 
 
Från och med imorgon är jag inskriven på gymmet och det känns superbra! Kommer ta en paus senare under dagen och se hur jag bäst lägger upp ett träningsschema utan att det blir för påfrestande för mig.
 
 
Nu är det god tid att äta frukost innan jag sätter igång med att jobba. Ha en fortsatt fin helg och sköt om er därute!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: