#64: sura fredagstankar.

Publicerad
 
God förmiddag!
Om en timme ska jag ta en välförtjänt lunch tillsammans med bästa Susanna (jag har haft en riktigt stressig vecka - stress är inte särdeles angenämt). Eftersom det tog sådan lång tid för mig att ensam gå ut med två hundar imorse, så hinner jag inte redigera några bilder innan det är dags att cykla iväg. 
 
 
Jag ogillar att bli superduperpersonlig på bloggen, men idag känner jag att jag måste skriva av mig.
 
 
Jag var inte glad på morgonpromenaden med hundarna kan jag lova, då Metalica var ovanligt bångstyrig och Toni sprang från den ena sidan till den andra och drog nästan min högra axel ur led. Ser ofta hur folk stirrar på mig när jag pratar med hundarna, oavsett om jag är superdupermegaglad, lite lagom glad eller irriterad. Det kan också göra mig lite irriterad, för det finns faktiskt folk därute som drar sina hundar i öronen (vilket gör jätteont på hundarna) men då stirrar banne mig ingen på dem. MEN om jag står och pratar med mina pälsbarn och är lite irriterad i tonen, då ska folk genast snoka i det jag gör för att se om jag kommer att göra mina hundar illa. Blir så trött och matt ibland så det är inte klokt. 
 
 
Igår hämtade jag ut några förstoringar som jag hade gjort på några konsertbilder från Bråvalla och de blev megafina. Jag satte upp dem på väggen med dubbelhäftande tejp, men när jag vaknade imorse såg jag att alla hade ramlat ned, förutom en enda som satt i mitten. Jag hittade även en hel del kattpäls på en av bilderna. Ibland blir jag trött på Sugar, han förstör nästan alltid mina saker. Men med tanke på graden av hans söthet så kommer jag inte vara sur på honom särskilt länge.
 
 
Jag har även kommit på den briljanta idén att det kanske är ett bra avstressningsmoment att gå på gymmet. Därför kommer jag att skriva in mig på gymmet idag och börja träna i min egen takt. Jag blir trött på alla som säger åt mig att jag måste räkna kalorier, att jag inte får äta socker och fett och att jag måste äta x antal gram protein per dag. Jag tror att man faktiskt kan träna och må bra utan att behöva bli obsessed ELLER att jag ens behöver ändra på allt i mitt liv (jag är usel på matte och jag vägrar räkna kalorier, så enkelt är det). Lagom är för sjutton bäst. Men ja, detta är min högst personliga åsikt. 
 
 
Efter lunchen med Susanna ska jag börja redigera bilder och förhoppningsvis kan jag bli klar med en eller två kunders provfoton idag. Imorgon ska jag plåta heldagsbröllop, vilket jag verkligen ser fram emot!
 

Du har så många roliga fotograferingar för dig! :)
Ja nu väntar vi alla påbäbisen!!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: