#60: bröllopsbilder och provfoton.

Publicerad
 
God förmiddag!
Jag sitter och arbetar för full rulle. 2 heldagsbröllop vars foton ska skickas för urval, ett heldagsbröllop där paret ska få sina bilder skickade till sig efter redigering, 3 olika brudpars provfoton, 2 provfotograferingar denna vecka och ytterligare ett bröllop på 5 timmar som ska plåtas på lördag. Allt detta tar ganska mycket tid, så jag hoppas ni brudpar som läser min blogg har överseende med detta. :) 
 
 
För övrigt försöker jag fortfarande vänja vår jourhund Toni vid våra katter, men det går inget vidare i dagsläget. Igår testade S att cykla tillsammans med Toni, eftersom jag köpte ett cykelfäste för hund, och det gick utmärkt. 
 
 
Nu ska jag fortsätta jobba så att jag hinner med någonting. Dygnet har bara 24 timmar och det känns som att det inte riktigt räcker till. :) Ta hand om er därute!

Härlig bild :)

Svar: Tack! :-)
Shora Ahmadi

Jösses, jag blev alldeles matt av allt

Svar: Jag med, haha. :) Vet inte hur jag orkar ibland. Stressnivån har nått nya höjder, tror jag.
Shora Ahmadi

SV: tusen tack ♡

Isabella

Vi har överseende :) Kram Isabella och Erik


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: