#59: heldagsbröllop imorgon.

Publicerad
Isabella & Erik / provfotografering / Norrköping
 
God kväll!
Just nu sitter jag och förbereder det allra sista inför morgondagens heldagsbröllop. Skriver ut papper, kollar bussar och tåg, och en massa annat. Det är detta fina par som ska fotas imorgon, gissa om jag längtar!
 
 
Nu ska jag unna mig en kopp te - det känns som att jag inte får så många helger nu i sommar med tanke på att jag mer eller mindre är fullbokad med bröllopsplåtningar och jag vill kunna umgås lite med familjen, S och vovvarna och katterna. Många kramar till er därute!
 
 

Vad roligt att folk har förstått hur enastående duktig du är som fotograf! Förstår att du är fullbokad. Stort lycka till!
Sköt om dig <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: