#8: provfotografering och bröllopskonsultation.

Publicerad
Har pillat lite på hemsidan.
 
God morgon!
Idag är det provfotografering och bröllopskonsultation som står på schemat - har jag någonsin nämnt hur mycket jag älskar mitt jobb? Innan det hann jag fixa lite med hemsidan (d.v.s. ändrade lite på framsidan). Har inga exakta mått från leverantören på vad som är lämpligt för bilder på startsidan så detta får duga och förhoppningsvis ser det skapligt ut även på andra datorer än bara min egen.
 
Dags att göra sig i ordning!
 
Många kramar,
 

Så fint, och vad roligt med provfotografering! :)

Jag håller på och pillar lite med min hemsida oxå, men har så svårt att bestämma mig för hur jag vill ha den :P

Bea

Så jäkla duktig du är!

Svar: Tack så jättemycket! :)
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: