#7: hundfoto med Orca.

Publicerad
Hunden Orca. | Canon EOS 5D Mk III + 28-75 f/2,8.
 
 
God eftermiddag!
Idag var jag och S nere på stan och fixade en ny telefon till honom hos Telenor. Han sitter och pysslar med den just nu medan jag går igenom några bilder som jag tog på vovven Orca. Här är några av mina favoriter.
 
Kram,

Oj, vilken goding!! Rena cirkushunden!
<3

Svar: Ja, hon är så mysig! <3
Shora Ahmadi

hihi va fint hon satt på sista bilden! :)
jättefin vovve, och bilder

Svar: Tack, fina du! <3 Ja, hon var jätteduktig, trots att hon inte var van vid kameran!
Shora Ahmadi

Åh men så fin vovve! :)
Sista bilden var ju hur fin som helst! :)

Svar: Tack så jättemycket! <3 Ja, just den bilden är också min favorit! Hon är svår att fota men idag tog det bara fem minuter för att få några vettiga bilder, trots det trista vädret. :)
Shora Ahmadi

Förresten vad fint du fixat menyn här - ser supersnyggt ut :)

Svar: Tack så jättemycket! Kände att det var dags för en liten uppfräschning! :)
Shora Ahmadi

fina foton!

Svar: Tack så mycket!
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: