#4: let sleeping cats lie.

Publicerad
 
 
Ja, så här ser det oftast ut om dagarna hemma hos fotograf Shora Ahmadi.
Zarifa är ingen duktig modell, men hon är söt ändå. 
 
 

Sötnosar!
Viket fint bildspel du har gjort i headern! Visar att du är dutig på så många olika fototillfällen!

Svar: Tack så mycket, Anna! <3 Var faktiskt lite osäker på om jag gillade headern men det känns bättre när jag hör att bildspelet är bra. :)
Shora Ahmadi

Alltså jag låter säkert tjatig, men jag är så kattkär.. Min sambo är ju tyvärr allergisk och inget fan av katter, och jag är så himla besviken över att det inte ser ut att bli en katt i den närmsta framtiden. Å andra sidan har han lovat att jag får en hund om jag är rökfri i ett år. Ska försöka med det nu under 2O14, känns som att jag har motivationen!

Svar: Jag förstår precis hur det känns - min sambo är också kattallergiker, en rejäl sådan (han måste ta medicin varje dag), och gillar inte katter, men han har sagt att vi ska göra ett försök och se hur det blir i den nya lägenheten. T.ex. kommer vi kunna hålla sovrumsdörren stängd eftersom vi kommer att bo på större yta och då kommer katterna inte bli lika påverkade av att de inte har tillgång till favoritrummet. De älskar att sova på sängen, men jag får helt enkelt improvisera och fixa mysigare ställen för dem att sova på.
Jag håller tummarna för dig, Sanna! Du kommer att klara av det helt galant! Blir nyfiken på vad för ras du skulle vilja ha. :) Kram!
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: