#11: på gång med flytten.

Publicerad
God kväll, alla fina!
Bröllopsförfrågningarna rullar in på löpande band och det blir spännande att se hur många jag kommer ha fotat totalt när det börjar närma sig slutet av 2014. Det är jätteroligt att så många vill fotas av mig! Lite tråkigt att säga nej till brudpar när det sammanfaller med datum som redan är uppbokade (det har hänt tre gånger på två dagar!), men jag antar att vissa datum är mer eftertraktade än andra. :)
 

Jag kommer inte vara jätteaktiv på bloggen under ungefär en veckas tid eftersom jag och S målar om i vår nya lägenhet, packar flyttlådor, fixar med fotojobb och bokföringsärenden samt försöker inreda mitt hemkontor som kommer tillhöra företaget. Men jag kommer vara aktiv på mailen och givetvis telefonen om någon skulle behöva få tag på mig i fotoärenden. S och min familj är en stor hjälp nu under flytten och jag vill tacka dem så hjärtligt! Jag vill även tacka jobbarkompis tillika vän B till S som verkligen har hjälpt oss massor! Jag får bjuda på en massa god mat som tack samt en fotosession. :)
 
 
Jag hoppas att ni alla har det fint och jag ser fram emot att börja blogga ordentligt igen när jag "landat" i vardagen!
 
 
Många kramar till er därute!
 
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: