#45: en promenad i grönskan.

Publicerad
Ibland mumsas det på grässtrån.
 
Och ibland vill man inte alls stå framför kameran.
 
Metalica är ganska dålig på att utföra kommandon (troligtvis beror det på mig, jag är för mjuk i mitt sätt och dessutom "känner" jag inte Metalica till 100% än, då jag bara har haft henne i fyra månader). Men hennes tålamod, det är beundransvärt.
Vi satt nog i gräset i tio minuter medan jag försökte knäppa några vettiga bilder på henne. Och givetvis hade jag glömt favoritgodiset Frolic hemma (om det nu ens kan räknas som godis), så hon var inte särdeles intresserad av att stå framför kameran. Men det gick bra ändå. Vi hann hem i tid innan det började regna, woohoo! 
 
 
Jag har precis redigerat klart några bilder som eventuellt kommer dyka upp i en tidningsartikel och nu känner jag rent spontant att jag tänker ta ledigt. :)
 

Fina bilder :)

Svar: Tackar! :)
Shora Ahmadi

Men hur söt kan man vara <3
Underbara sötnosen!
Hon har det så bra hos dig. Trick och kommandon hinner ni träna in ihop. Mys och ha det gott bara.
Kram, kram!

Svar: Tack! Hon mår bättre för varje dag som passerar. <3Du har helt rätt, jag behöver inte stressa fram det. Det är bara vissa "hundmänniskor" i trakten som tycker att hon bör kunna all världens trick vid det här laget, men de känner ju inte min hund.
Många kramar!
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: