#32: en dag i hundparken.

Publicerad
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår var jag, S och Metalica i hundparken där vi träffade Laura och hennes pojkvän tillsammans med deras hund Amber. Vi träffade även en hel del andra vovvar och de lekte med varandra i flera timmar. Metalica däckade totalt när vi kom hem - trött men överlycklig!
 
 
Idag var jag hemma hos bästa Susanna och fotade hennes vackra misse Roxie. Bilder kommer att dyka upp inom kort. :) 
 
Kram,
 
 

Härliga bilder! Älskar namnet Metalica! :)

Svar: Tack så mycket! Jag älskar också hennes namn, men det är inte jag som döpt henne. :)
Shora Ahmadi

Men ooooh, vilka underbara bilder! Hon ser så ståtlig ut i helprofil. Rena rama fotomodellen!

Svar: Tack! Ja, hon är så fin! <3 Kram på er!
Shora Ahmadi

Vad roligt att vara i hundparken, ser superhärligt ut :)

Svar: Det var supermysigt! Och så fick jag ju lite roliga bilder på andras vovvar också. <3
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: