#30: tAKiDA @Flygeln, 2014-03-29.

Publicerad
 
 
Det finns inte tillräckligt många ord som kan beskriva vad jag känner för denna bild.
Den är inte 100% perfekt, men den är 100% känsla.
 
 
Är det något som mitt hjärta klappar för lite extra, förutom bröllopsfoto och husdjursporträtt, så är det att fota konserter. tAKiDA spelade i Norrköping i lördags och jag tog min trogna Canon EOS 5D Mark III, som jag inte hade fotat konserter med dittills, och begav mig dit. 
 
 
När jag gick igenom bilderna blev jag otroligt missnöjd. Det var någonting som jag hade ställt in helt galet i kameran gällande vitbalansen, alternativt att jag stod precis under strålkastarna (vilket är lätt hänt), men just denna bild anser jag är galet bra. Jag tror att alla kan fota konserter, men man måste kunna fånga de där speciella ögonblicken, de som kommer och går lika snabbt som en fjärils fladdrande dans i skymningssolens strålar. Fler bilder lär komma upp på bloggen, när jag återfått kontrollen över dem i Camera Raw. ;-)
 
 
Nu ska jag skicka iväg bilder till en fantastisk kund. Ha en mysig fredagsafton! 
Kram,
 
 

Nämen kolla, nu kom Takidabilder!! Yey! Superbra bild!!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: