Rockstad Falun: man.machine.industry

Publicerad
 man.machine.industry @ Rockstad Falun/Sabaton Open Air 2013. Vilken timing jag hade!
 
God morgon!
Första måndagen som jag är helt utan jobb sedan juni månad. Det kryper nästan lite i skinnet på mig, hatar denna känsla så innerligt. Får se om jag får napp på mina omkring tio ansökningar som ligger ute just nu, annars gäller det att fortsätta kämpa tills jag får ett nytt jobb.
Någonting som är bra just i denna situation är att jag helt kan fokusera på mitt skrivande och mina foton, så fullständig pest är det inte.
 
Jag har suttit och redigerat lite bilder nu när jag är hemma från morgonpromenaden med vovven. Det blev lite pics på man.machine.industry, ett band som jag verkligen fastnade för på Rockstad Falun 2013.


 
 
Det är något med lekfulla riff, tung bas och en dånande röst som alltid fångar mitt intresse. Ibland stannar intresset kvar, andra gånger försvinner den som en vindpust. Denna gång stannar den kvar och det för gott. Spotify-listan har utökats med pärlor såsom "At The End Of The Tunnel", "As In Life... As In Death" och den fantastiska "Almost Gone".
 
 
 
 
 
Snart ska jag fixa till mig lite och bege mig mot min f.d. arbetsplats som konsult för att möta upp fantastiska Susanna och luncha med henne. Det kommer att bli toppen!

Åh så grymma bilder, du får till sån härlig skärpa! :)

SV: Åh okej, då gissar jag att det var rätt ljust när du fotade va? Tycker att det är nästan omöjligt att fota sent på kvällen/natten när det är mörkt..

Åh tacks å mycket, och ja det var riktigt skoj att fota där! :)

Riktigt fina foton du fått till. Man riktigt känner musiken i kroppen.

Svar: Tack för din kommentar! :)
Shora Ahmadi

Jasså är du sugen på fralla? :) Det är en underbart härlig ras!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: