Bildleveranser.

Publicerad
God morgon igen!
Gonzi var en liten surputte på morgonpromenaden och tyckte att det var läge att skälla på alla hundar som vi mötte. Han skällde med andra ord mer än vanligt och var allmänt bångstyrig. Just nu befinner han sig hemma hos Orca och leker med henne så att han blir på lite bättre humör.
 
Har precis levererat lite bilder till kunder ur Helikopterflottiljen. Jag är nöjd så jag hoppas de blir minst lika nöjda. :)
Här är förresten en bild på bröllopsboken som jag fick igår. Den blev grymt vacker!
 
 
Så här ser boken ut. Visst är den otroligt vacker?
 
 
Nu ska jag rulla iväg med cykeln och posta boken till ett förväntansfullt par. :)
 
Kramar till er alla därute,
 
 

Så himla fin verkligen :) ❤

Svar: Tack så mycket! <3
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: