Betraktelser.

Publicerad

Gammal höstbild på vovven Orca, från förra året.
 
God eftermiddag!
Sitter på jobbet och slutar om ungefär 40 minuter. Har varit duktig och gjort allt det som ska göras och därför passar jag på att uppdatera bloggen. Utanför entrédörrens glas ser jag alla dessa vackra höstfärger och jag blir otroligt inspirerad att fotografera kaskaderna av färg. 
Synd att man ska behöva vara förkyld när det är sådana där underbara färger därute som bara skriker efter att fångas på bild! Får se hur jag mår imorgon, kanske tar med mig systemkameran till jobbet och fotar lite innan.
 
Just nu känner jag rent spontant att jag behöver krypa ned under ett varmt täcke, bara vila och mota bort den här eländiga förkylningen. 
 
För övrigt har jag sett att ni läsare har ökat i antal på min blogg, vad roligt! Hoppas ni väljer att fortsätta följa med mig på mina fotoäventyr. 
 
Vad är det som är på gång för övrigt? 
Familjefotografering 13/10, d.v.s. nu på söndag. Lite mer härligt "vanligt" jobb på favoritarbetsplatsen nästa vecka, fotojobb 16-17/10, fotojobb 19/10 på förmiddagen samt att fota Pretty Maids på Konsert & Kongress på kvällen. Det är full rulle - and I love it! Detta har bidragit till att jag inte riktigt hängt med bland de få bloggar som jag aktivt följer men jag ska bättra mig, jag lovar. 
 
Ytterligare en gammal bild, denna på Gonzi.
Har liksom inte tillgång till mina nya bilder på jobbdatorn, hehe...
 
 
Nu ska jag strax börja dona lite här och fixa det allra sista innan jag stänger ned kontoret för dagen. 
 
Kramar till er,
 

Dessa underbara hundbilder! Alldeles enastående!! Man blir varm inuti!

Svar: Tack så jättemycket, Therese! Jag är ledsen att jag inte hunnit kommentera på dina blogginlägg än men jag ska göra det så fort som möjligt. Många kramar från mig och Gonzi till dig och Lydia! <3
Shora Ahmadi

Hihi härlig bild på gonzi! Han ser härligt avslappnad ut :)

Underbara bilder på vovvarna! Jag gillar ljuset och färgerna i den översta och den understa har vovven så skön stil!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: