Fotopromenad.

Publicerad
 
Canon EOS 7D + 24-70mm f/2,8.
 
 
God kväll, alla fina därute!
Dagen har spenderats i Annies sällskap. Till att börja med fikade vi på mitt favoritfik "Chocolat". Vi satt där och pratade ganska länge, det var jättemysigt. Länge sedan sist vi träffades så det var skönt att bara få prata av sig lite och fotonörda.
 
Efter fikat begav vi oss mot Trädgårdsföreningen där vi fotade lite blommor och annat gulligt. Bland annat försökte vi oss på att fota humlor - det kanske dyker upp några bilder på dem imorgon. Har inte hunnit gå igenom allt än så jag är inte helt hundra på vilka foton jag ska lägga upp imorgon. Men, men! Det löser sig.
 
Tyckte att det var lite klurigt att fota i det befintliga ljuset utan reflexskärm, så det måste jag verkligen ta tag i och öva lite på istället för att lata mig och inte dra med mig skärmen på mina fotoäventyr.
 
Nu ska jag gå och titta på film. Kram på er allesammans!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: