Festival Fria Vidder 2013: the MANICS.

Publicerad
Norrköpingsbandet The MANICS tog publiken med storm under festivalen Fria Vidder 2013. Vilken energi! Jag hade nästan lite svårt med att hänga med eftersom jag var ganska trött (och uttorkad, tog inte med mig vatten) efter flera timmars fotande och backup:ande på Macbooken. Men av bilderna att döma så gick det ganska bra att fota ändå!
 
Har jag förresten någonsin uttryckt mitt stora missnöje över rökmaskiner?
 
 
 
 
 
 
 

Åter igen bra jobbat!!
Ja men eller hur, det har jag inte tänkt på tidigare, jobbigt med massa "dimma" som sunkar till bilderna! Tycker dock inte att det stör så mycket, man förstår ju att det är sökmaskinen som gör röken så att säga :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: