En liten sädesärla.

Publicerad
Canon EOS 7D + 70-200 f/2,8
 
God kväll, finisar!
Har ni haft det bra? Jag hinner knappt läsa bloggar eller kommentera men det kommer, ha tålamod - ni är inte bortglömda! <3 Det är bara det att jag jobbar så ovanligt mycket nu i sommar. 
 
Jag har lite spännande nyheter på gång men delger ingenting förrän allt är spikat och klart. Är grymt taggad, det kommer bli så kul om allt blir som planerat! Ni anar inte! <3
 
Gonzi sussar sött bredvid mig i soffan och jag vill bara gosa mig ned med honom och sova. :)

Fina fågeln. Jag lyckas aldrig fånga fåglar på bild, inte ens genom fönstret på de på balkongen. De flyger alltid iväg fortare än kvickt, jag måste lukta eller nåt :)

Vilka otroligt vackra bilder du tar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: