Mycket att göra. :)

Publicerad
Hallå allesammans!
 
Sitter och kikar på bilderna som jag tog i Visby och är ganska nöjd. :) När jag var på jobbet idag fick jag en förfrågan om en bebisfotografering och snabbt fixade jag ett presentkort till personen i fråga som han ska ge till tjejen imorgon. Spännande att se vad det blir för roligt när hon kontaktar mig. :)
 
Känner mig lite trött men har så mycket att göra. Ska ringa runt till ett par stödhem som har katter via en förening och se om jag äntligen kan få tag på dem så att jag kan fota bilder åt föreningen i fråga. Får försöka fixa det imorgon, då brukar de flesta vara lediga.
 
Förutom det så ska jag även fixa bilderna till Medicinska Föreningen i Linköping. Mycket att göra, men det trivs jag med! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: