#68: Elin ❤ Mikael - bröllopsfotografering.

Publicerad
 Elin Mikael 2014-07-12 Rappestad
 
God dag!
Jag har precis skickat iväg urvalsbilder till detta vackra brudpar, som jag plåtade i Rappestad den 12/7. Kunde inte bärga mig utan var tvungen att lägga upp en av mina absoluta favoritbilder. Jag tycker att bilden är magisk på något sätt. Så mycket kärlek och känslor, och det vackra landskapet som omfamnar brudparet. Vi kunde inte ha valt en bättre plats att plåta på!
 
 
S, pappa och jag har äntligen gjort klart balkongbygget - nu är alltså balkongen helt kattsäkrad och vi hoppas på att detta gör så att Zarifa blir lite piggare och gladare och slutar ha "olyckor" inomhus. 
 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen. Sedan ska jag klippa min lugg, handla mat och planera dagens möte med Närcons fotogäng. Ta hand om er därute!

Oj så vacker bild :)

Vad härligt för kissen med balkongen!! Lycka!
Perfekt spaningsställe!
Jättefin bild på brudparet.
Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: