Sallys andra fotografering.

Publicerad
Hallå där, alla fina därute!
Hur har ni haft det? Hoppas ni haft en alldeles underbar tisdag! :)
 
Idag klippte jag mig hos Rita på Salong Cherry - bästa frisörskan i stan, helt klart!
Jag hade tid över så jag bestämde mig för att cykla i maklig takt mot Tornby där jag skulle jobba. På vägen stannade jag till vid Sakura Sushi Bar, trots att jag hade hört att de inte alls skulle vara bra. Det smakade faktiskt gudomligt gott så jag var helt nöjd! Tack för den goda maten!
 
På jobbet var det stressigt värre, hujedamej! Så mycket har det nog inte ringt på flera veckor. Jag och E (som jobbar i Norrköping) kämpade på och till slut blev allt bra. Men sicken stress, fy farao!
Jag mötte S efter jobbet och vi gick hem tillsammans från Konsum, där S hade hämtat ut ett paket. Vi träffade även min pappa som skulle handla lite, det var trevligt. Kära gamla pappa - idag var han på ett strålande glatt humör och det gladde mig så otroligt mycket! :)
 
När vi väl var hemma tittade vi på Gordon Ramsay på TV3 och efter det har jag suttit och redigerat bilder fram till alldeles nyss. Härmed vill jag bjuda på några bilder på seniorvovven Sally som jag fotade för några dagar sedan. :)

Önskar er alla en alldeles underbar afton!

 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: