Festivalkväll i fredags.

Publicerad
 
 
Cirkus Prütz var ett av banden som spelade på Stora Slottsfesten i Vadstena igår.
Utrustning: Canon EOS 7D + 70-200mm f/2,8.
Foto och bildbearbetning: Shora Ahmadi
 
 
God kväll! Eller ska jag säga god midnatt?
Klockan har slagit elva minuter efter tolv när jag börjar skriva detta inlägg. Jag har varit sådär jätteupptagen igen, suck! Måste verkligen skärpa mig. Såg att jag fått fina kommentarer från bland andra finaste Anna, jag lovar att besvara dem snart!
 
Igår kväll (eller ja, snarare i fredags) tillbringade jag min sena eftermiddag efter jobbet ända fram till midnatt i Vadstena tillsammans med Mariam. Hon assisterade mig genom att spela in behind-the-scenes-videoklipp när jag fotade Stora Slottsfesten, en rykande färsk festival. Det skrattades en hel del och det var skönt att för en gångs skull kunna prata en blandning av både svenska och persiska tillsammans med en kompis som jag har känt i, ja, kan det vara mer än 20 år nu? Ibland är det skönt att bara prata av sig på ett språk som inte alla omkring mig förstår. Skönt att bara vara i ögonblicket och uppleva någonting fint tillsammans. Sist jag träffade Mariam var i Visby för x antal månader sedan och det var roligt att ses igen. Förhoppningsvis kommer vi ses flera gånger efter jobbet i sommar!
 
Jag har fortfarande många bilder att bjuda på på flera olika band från gårdagen, så är ni nyfikna är det bara att fortsätta spana på min blogg några dagar framöver! Jag måste även börja fotografera lite husdjur snart igen, så om några av er läsare befinner er i Östergötland och vill ha en fotosession med er ögonsten är det bara att ni kontaktar mig så bjuder jag på ett shoot.
 
Berättade jag förresten att jag har fått min ansökan godkänd hos ROCKBLADET.se och kommer att börja fota åt dem? Nej? Jag har (troligtvis) dröjt med att öppet berätta om den goda nyheten men idag kände jag att det verkligen var dags. Kommer definitivt att ladda upp fler konsertbilder framöver just för att jag med största sannolikhet kommer att försöka ta så många uppdrag som möjligt.
 
Nu måste jag verkligen sova. God natt på er, alla fina människor därute!

Men grattis!!! Gud va spännande och skoj! Jag skulle vilja ta del av ditt driv och hur du skaffat dig så spännande uppdrag!

Ja vilken bra idé! Ett sånt inlägg hade jag uppskattat!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: