Depeche Mode @ Scandinavium, Göteborg 2013-12-11 (Delta Machine Tour)

Publicerad
 
 
 
 
 
 
God kväll!
Ett urval av mina bilder från Depeche Modes konsert på Scandinavium i Göteborg, 2013-12-11. Märker ni att jag inte kunde hitta rätt vinklar (haha, attans också)? Jag ska införskaffa mig platåskor nästa gång jag ska fota musikaliska giganter. 
 
 
Jag funderar på att ha ett litet projekt där jag auktionerar ut en av mina konsertbilder som förstoring (print), signerad och numrerad av mig, till förmån för de hemlösa katterna i Östergötland. Detta är givetvis inte hugget i sten än, men det skulle vara otroligt givande att göra någonting bra för de små liven nu när det är vinter och många hemlösa katter verkligen lider därute. Om jag går vidare med mina planer kommer alla pengar att oavkortat gå till föreningen 9 Liv Östergötland. Vi får se hur det blir - jag är ju trots allt ingen superkänd fotograf och har inga höga förhoppningar om att få någon större exponering. 
 
 
Idag är det fredag och jag har jobbat heldag på favoritarbetsplatsen. Det var roligt att få träffa alla fina kollegor igen, det var nämligen ett tag sedan. Känner mig grymt peppad att jobba där framöver när behovet finns.
 
 
Funderar på om jag bara ska ta det lite lugnt framför TV:n ikväll och skippa datorn. Choices, choices...
 
Kramar till er alla därute, ta hand om er - och varandra!
 
 

Jättesnygga bilder!!!

Svar: Tack! <3
Shora Ahmadi

Snyggabilder!

vilka fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Shora Ahmadi

Riktigt snygga bilder! Gillar verkligen den sista! Riktigt snyggt! :)
Hur är det att fota på såna stora konserter? Det är ju lite av en dröm för mig, men samtidigt skulle jag nog tycka att det vore lite småläskigt :P Haha.

Använder du telezoom till dessa bilder förresten? :)

Svar: Tack så jättemycket! <3 Jag älskar att fota på stora arenor, det är helt klart en utmaning och man måste nästan kämpa sig till en bra plats i diket ibland. Men! Man träffar oftast mycket trevliga människor i pressbranschen (från större tidningar och bildbyråer) och kan utbyta erfarenheter och tankar med varandra. Så det är ett stort plus!
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: