#92 - Malmö och festivalplaner.

Publicerad
God förmiddag! 
 
Jag är numera bosatt i Malmö och har inte hunnit dra igång verksamheten riktigt än. Hemsidan ska uppdateras, prislistor ska laddas upp och måste kicka igång marknadsföreningen. Det har varit två intensiva månader men förhoppningsvis kommer det att lugna ned sig lite snart. Börjar känna mig som hemma här. Trodde inte att jag skulle gilla Malmö så pass mycket som jag gör, men att flytta hit var nog det bästa som jag gjort på väldigt, väldigt länge. 
 
 
På tal om fotografering så kommer jag, ytterligare en fotograf och två reportrar täcka Bråvallafestivalen även i år. Det kommer verkligen bli en fullspäckad festival i år, så om ni inte redan köpt biljetter dit så tycker jag definitivt att ni ska göra det! Jag ser verkligen fram emot att se Rammstein och Tenacious D, bland många andra!
 
 
För egen del kommer jag att gå på konsert på onsdag, då i egenskap av publik för första gången på väldigt länge. Minns ni att jag fotograferade Muse på Bråvalla förra året? I år ska jag se dem i gott sällskap! Det är en märklig känsla att inte gå på konsert för att stå i diket och det är konstigt att veta att man inte är där för att utföra ett jobb, men samtidigt kanske jag kan slappna av på ett annat sätt och faktiskt njuta av musiken till fullo.
 
Ha nu en riktigt fin nationaldag och ta hand om er därute! 
 
 
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: