#86: Ghost, Lisebergshallen Göteborg.

Publicerad
Givetvis glömde jag totalt bort bloggen efter att jag hade fotat In Flames i Linköping för några veckor. Ska se om jag inte kan slänga upp lite foton senare. 


Just nu är jag i Göteborg, snart på väg hem till Linköping. Gårdagen var händelserik och alldeles makalöst bra. Ghost uppträdde nämligen i Lisebergshallen. En sådan arena gillar jag skarpt - inte för stort och inte heller för litet.


Ska börja redigera bilderna så fort jag är hemma, så i skrivande stund kan jag bara visa en liten förhandsgranskning. 


Jag lovar att försöka komma ihåg bloggen och dela med mig av bilderna. Tror att jag tog några av mina absolut bästa konsertbilder hittills. :) 


Dags att hoppa på tåget! 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: