#52: Evelina <3 Peter (bröllop).

Publicerad
Några bilder på bröllopet som jag plåtade i lördags från bröllopet i Bergs slussar. Visst känner man glädjen från brudparet i bilderna? Jag är så grymt nöjd med deras foton, trots att det regnade och åskade. 
 
 
För övrigt fick jag hem en egendesignad T-shirt som jag kommer ha på mig när jag plåtar bröllop. Som fotograf får man ofta hantera situationer där folk ställer sig framför en, oavsett om det handlar om bröllop, konserter (jag har specialkläder på mig när jag plåtar gigs, då jag representerar Rockbladet) eller andra typer av fotografering. Detta är inte bara jobbigt utan kan potentiellt förstöra bra bilder (vilket har hänt tidigare). Så, med denna T-shirt hoppas jag att färre folk ställer sig framför mig när jag fotar.
Visst vill även släkt och vänner på bröllop få de bästa bilderna och videoklippen, men det som ofta glöms bort är att jag som fotograf är betald och jag är där för att göra ett jobb. Det handlar inte om att kunna lägga upp de bästa bilderna på Facebook, utan för att jag måste göra ett bra jobb eftersom jag anlitas av brudpar som valt just mig för att föreviga deras dag. Det finns ingen "omtagning" - jag måste få bra bilder och har bara en enda chans.
 
Men ja, vad mycket jag skrev, haha. Ibland blir det så. Här är i alla fall två mobilbilder på min nya "jobbtröja"!
 
 
 
 
 
Önskar er alla en bra dag!
 

Jättefina bilder verkligen :)

Haha, jag gillar Sugar på sista bilden. Nyfiken katt :)

Åh men vilka fina bilder! :)

Svar: Tack! :) Ser fram emot att lägga upp fler bröllopsbilder från lördagens heldagsbröllop. :)
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: