#26: mycket jobb på gång + jag & BSB!

Publicerad
Hej allesammans!
Det är mycket på gång just nu. Provfoton som ska redigeras och skickas till mina fina kunder, möten, timvik på favoritarbetsplatsen och många konsultationer inför sommarens bröllop. Det är lite stressigt men fantastiskt roligt! 
 
Jag kan inte bjuda på några "fotojobbsbilder" än, och därför tänker jag visa en bild med mig och mina stora idoler istället. Om ni läste mitt rätt så personliga inlägg angående min minisemester i Stockholm, så vet ni vilka jag menar. 
Bilden skalas ned ganska mycket här på blogg.se, men här kommer den i alla fall!
 
 
Jag och de fina pojkarna i Backstreet Boys! Märks det hur lycklig jag är?
Från vänster till höger: AJ, Brian, jag, Kevin, Nick och Howie D.
Tack till BSB:s officiella fotograf för fotot! Tyvärr vet jag inte namnet på denne
och jag kunde inte heller utläsa det på hemsidan där jag hittade min bild. 
 
 
På den vardagliga fronten kan jag nämna att jag kommer att få ett nytt utseende på torsdag, om allt går som planerat (d.v.s. att jag inte fegar ur, hihi). Jag ska färga håret och kommer då troligtvis ha slingor också. Vilka färger det blir får ni se senare om jag utför behandlingen. :) Det känns väldigt spännande att få en ny "look"! Nu när våren är på gång och det går mot bättre tider känns det helt rätt att göra något nytt.
 
Nu ska jag fortsätta jobba!
Kram,
 
 

Nämen oj! Ny hårfärg! Ska bli spännande att se!
Fin bild!!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: