#25: kvällsbilder från gårdagen.

Publicerad
Sugar & Metalica.
 
Igår testade jag att fota kvällsbilder i taskigt ljus inomhus. Jag blev faktiskt grymt nöjd med hur pass bra min kamera presterar med så pass höga ISO-värden! Skulle kunna tänka mig att fota utomhus på kvällen, men då behöver jag även använda mig av ett stativ.
 
 
Snart börjar bröllopssäsongen på allvar för min del och jag har flera konsultationer och provfotograferingar på gång inom de närmaste veckorna. Det känns fantastiskt roligt! Jag har fått så många förfrågningar och bokningar att jag funderar på att sätta en gräns för hur många uppdrag jag kan ta per år. Just nu känns det som att jag skulle behöva en assistent som hjälper mig att hålla reda på alla mina datum, telefonnummer och locations. :)
 
 
Igår beställde jag en förstoring via min leverantör på en av mina favoritbilder på Gonzi och så småningom kommer jag beställa fler. Jag beställde den i formatet 50x70 och det kommer nog se fantastiskt ut. Måste se till att köpa en passande ram också.
 
 
Nu ska jag fixa lite te och mumsa på någon frukt.
Kram,
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: