#20: hund-igt.

Publicerad
 

God morgon!
Idag har jag inte så mycket att göra på schemat så jag ska jobba lite med marknadsföring, pilla på hemsidan och ta det lite lugnt eftersom jag har haft en ganska så hektisk period gällande fotojobb. Ska även besvara jobbrelaterade mail.
Men först och främst ska denna fröken tas ut på en promenad. Klockan nio kommer min mor och Orca på besök och då ska vi gå på långpromenad tillsammans.
 
 
Jag har varit i hundrastgården Elsas Hage två gånger med Metalica hittills och det har gått utmärkt. Hundmöten är inga som helst problem, så länge den andra hunden inte reagerar negativt, och hon är verkligen lyhörd när hon springer lös i rastgården. Hennes blick följer mig och så fort jag ropar på henne kommer hon. Dock kan jag tycka att Gonzi hade mer disciplin, men det kanske kommer med tiden och med rätt träning.
 
 
Någonting som jag vill testa att göra själv är att baka hundkex och -godis. Vi har en varmluftsugn i den nya lägenheten och värmen fördelas ju på ett ypperligt sätt, så det hade varit kalas om jag kunnat göra lite gottis till vovven utan en massa tillsatser. Får se om jag hittar ett bra recept, och gör jag det så kommer jag definitivt lägga upp bilder på work-in-progress.
 
 
För övrigt fick jag svar från Maria och Martin angående deras bröllopsbilder och jag är så glad att de blev nöjda! Kommer att lägga upp lite bilder på bloggen under dagen samt uppdatera hemsidan också.
Det finns några få datum kvar för bröllopsfotografering, så går ni i giftastankar är ni varmt välkomna att höra av er till mig!
 
 
Nu ska jag se om jag får i mig en kopp rykande varmt te innan fröken Orca anländer.
Kram,
 
 

Vad roligt att det går bra med Orca! Hon är så fin!!

Svar: Tack! <3 Jaaa, är så glad att det funkar med Orca!
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: