#61: det tog 11 timmar till...

Publicerad
 
...men nu är jag klar med bröllopsbilderna till mitt ena brudpar och har precis skickat iväg dem. Håller tummarna att de blir nöjda! 
 
 
Nu ska jag slänga mig in i duschen, eftersom jag känner mig helt febrig av att ha redigerat bilder i 11 timmar bara idag. Imorgon blir det provfotografering, ytterligare en provfotografering på onsdag och sedan har jag några dagar till av bildredigering innan det är dags för heldagsbröllop.
 
 
Ta hand om er därute!

Alltså du är så duktig så det finns inte, Shora! All cred till dig, du är en grym fotograf, och när jag gifter mig vill jag gärna ha dig :D

Svar: Wow, tack så mycket, Sanna!! :D Det skulle vara en ära! <3
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: