#9: Maria & Martins provfotografering.

Publicerad
 
 
 
 
Idag träffade jag Maria och Martin - 2014 års första par att provfotograferas.
Trots avsaknaden av snö och den kalla vinden var det ett fantastiskt roligt shoot! Maria och Martin var fantastiska att jobba med - de visste precis vad de var ute efter och de gjorde ett absolut toppenjobb framför kameran. De bollade även idéer tillsammans med mig som vi testade och det visade sig bli alldeles förträffliga bilder! 
 
Att fota kärlek är bland det allra finaste jag vet, och jag är så glad att jag fått äran att dokumentera Maria och Martins speciella dag lite längre fram! Ibland möter man som fotograf par som verkligen utstrålar värme och lycka - och Maria och Martin är just ett sådant par. 
 
 

Alldeles underbara bilder!
Duktig fotograf och fina människor!
Kram!

Svar: Tack så jättemycket! Många kramar!!P.S. Jag är mitt inne i en flytt men är snart på "banan" igen så jag kan börja följa dina inlägg ordentligt. <3
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: