#71: Flickr och en massa foton.

Publicerad
 
God kväll!
Hoppas att ni alla har haft en mysigt helg (i hettan). Jag har jobbat och inte haft en enda ledig stund - bröllop igår (det gick bra trots min förkylning) och hela söndagen har jag suttit och redigerat foton från föregående heldagsbröllop. Snart är jag klar med de bilderna så att jag kan påbörja bilderna till gårdagens brudpar. :-) Här är en bild på den fina bruden Sara, som jag plåtade den 19/7 i Norrköping. Jag har inte skickat deras bilder till dem än, men kunde inte undgå att lägga upp denna förhandsgranskning. :-)
 
 
För övrigt har jag äntligen skaffat mig en ordentlig Flickr som portfoliokomplement till min företagssajt! Yes, jag vet, jag har flera stycken Flickr-accounts, men detta är "the real deal". Där finns även alla mina bilder från Närcon (dock inte vissa porträtt, kommer lägga upp dem i ett separat album). Från och med nu kommer alltså alla mina portfoliobilder hamna på Flickr, detta för att det är en enkel och effektiv plattform och jag slipper krångla med att ladda upp via min egen domän. Så följ mig gärna där - jag kommer även lägga upp mina favoritbilder här på bloggen. ♡
 
 
Jag ska sova nu så att jag kan fortsätta jobba tidigt imorgon. Sköt om er därute! 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: