#70: mycket att göra.

Publicerad
 
God förmiddag!
Jag har extremt mycket att göra och stå i, bl.a. två provfotograferingar att redigera, ett heldagsbröllops bilder att bearbeta och idag är det bröllopsfotografering igen. Vilken tur att jag mår lite bättre idag från min förkylning. 
 
 
Jag kommer att behöva göra om mina prislistor inför 2015, då har jag har tillräckligt många foton i min portfolio för att ta bort kampanjpriset som jag har haft ett tag. Jag jobbar ständigt, inte bara på vardagarna men även under helgerna, och känner rent spontant att jag har en god grund att stå på och att mina tjänster är så pass bra och professionella att jag kan "kräva" lite mer. :-)
 
 
Mitt företag fyller ett år om lite mindre än en månad vilket känns ganska overkligt. Jag kämpade verkligen för att få min F-skatt och när det äntligen gick i lås så började bokningarna rulla in. Jag hoppas att nästa år blir lika framgångsrikt och att jag får plåta minst lika många bröllop som jag har haft i år. Att träffa blivande brudpar är bland det bästa och roligaste jag vet!
 
 
Nu ska jag förbereda inför dagens bröllopsfotografering tillsammans med detta supergulliga par. ♡
 
 

Så underbart att det går bra för min favoritfotograf! Det är du värd!
Stor kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: