Morrhårskavalkad.

Publicerad
Snabba vardagsporträtt på min fina ögonsten Sugar.
 
 
God morgon, alla fina därute!
Jag försov mig när det kom till vovvens morgonpromenad eftersom han också försov sig (hur nu detta är möjligt) så mina fantastiska föräldrar erbjöd sig att hjälpa mig stressa mindre genom att ta med sig Gonzi på promenad åt mig. Tack! ♥ Jag som alltid brukar vara uppe med tuppen. Whaaat, någonting händer med mig.
 
Stod i köket en stund och betraktade den lilla hög av disk som hopat sig i diskhon. Jag brukar vara duktig på att hålla det prydligt och fint här hemma (förutom på mitt eget arbetsbord - jag jobbar bäst bland kaos tydligen) och fick genast ångest. Vad är det för fel på mig idag? Suck.
Min ena katt Sugar (och då menar jag med engelskt uttal) smög sig fram till mig och såg söt ut så jag bestämde mig för att vifta bort mina negativa tankar och fota några väldigt snabba (och slarviga) vardagsporträtt på honom. Det behövdes. Nu mår jag genast mycket bättre och ska strax ta itu med (den infernaliska) diskhögen (som ju inte är så stor, men den känns större än vad den är när man bor i en lägenhet med ett litet kök).
 
Måste banne mig ta tag i lite "privata foton" och fota Gonzi snart igen, det var på tok för länge sedan (funderar på att ta lite julkortsbilder och skicka dem i år istället). Måste även se till att bli klar med alla bilderna från sommarens festivaler. Auuugh, stress... Jag förstår inte hur jag kan låta mitt eget arbete hamna på efterkälken medan kunders arbeten blir färdiga på nolltid.
 
Nu är det bäst att jag går och vädrar lite så att mitt sinne vaknar till liv igen (kall luft gör underverk) och påbörjar dagens "jag-är-egenföretagare-och-housewife-sysslor".

Är kanske tjatig... Men jag förmodligen ÄLSKAR ditt sätt att fota!! Djur, människor...ALLT!!
Jag hoppas du förstår vilken Gudagiven gåva du har!
Kram!!

Svar: Åh, tack så mycket, Therese!! <3 Dina ord värmer verkligen och peppar mig! Kramar!!
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: