KALAS 2013: preview.

Publicerad
Hallå där, alla fina!
Fy tusan vad trött jag är i hela kroppen. Kan vara det faktum att jag inte hade mina vanliga öronproppar med mig igår till KALAS-mottagningen och att dunk-dunkandet från musiken smugit sig ända in i märgen på mig.
 
Jag var där tillsammans med fotoföreningen Linslusen och det var grymt att få träffa en massa nya människor och fotointresserade. Hoppas på att vi blir fler "linslöss" i föreningen inom en snar framtid. :-)
 
Här kommer en bild som Annie tog på mig i vår "portabla" studio som fanns på plats på KALAS.
Redigeringen är gjord av yours truly, d.v.s. jag själv. :-) Jag gillar mörka toner i bilder, att håret liksom smälter samman med bakgrunden. I alla fall när det kommer till mitt hår - inte ens slingorna kan dölja att jag är mörk brunett. ;-)
Som synes har jag en softbox i ena ögat, haha! Det var på tok för jobbigt att redigera den biten. Jag ska nog be min vän som redigerar bilder åt företag att ta en titt på bilden och se om inte han kan hjälpa till. :-)
 
 
 
 
Jag har måga bilder kvar att redigera fortfarande.
En jäkla massa band från Rockstad Falun och RIX FM-festivalen i Linköping. Ska beställa bröllopsboken till brudparet som jag fotade för ett litet tag sedan samt skicka bebisbilderna som jag fotade i studion till föräldrarna. Det är mycket på gång. :-) Ska även fixa bilderna till KALAS!

Wow, vilken fin bild på dig!!
Hade missat den.
Kram!

Svar: Tack så jättemycket! <3 Kramar från mig och Gonzi!
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: