Företagsärenden samt YOHIO.

Publicerad
God eftermiddag!
Idag har det varit en rörig men effektiv dag än så länge. För cirka en halvtimme sedan kom jag hem efter att ha fixat lite ärenden kring mitt företag. Har bland annat öppnat mitt företagskonto nu så det är klart. Därefter gick jag en sväng förbi Telenor och pratade lite kring möjligheterna med att byta upp mig till en bättre mobil. Jag ska dit igen imorgon och med stor sannolikhet kommer jag att uppgradera till Samsung Galaxy S4.
 
För ungefär fem minuter sedan fick jag bekräftelse från Live Nation om att jag är godkänd att fota YOHIO ikväll i Norrköping. Härligt! Det här blir spännande. Kamerabatteriet står och laddar och rent mentalt är jag fullkomligt supertaggad.
För länge sedan fotade jag YOHIO när han kom på en blixtvisit till Gränden i Linköping men då stod jag i publiken och jag hade verkligen ingen chans att få till några intressanta vinklar. Och nu ska jag alltså fota honom i egenskap av pressfotograf. Fy tusan vad lyckligt lottad jag känner mig just nu! Inte nog med att jag har fått min F-skatt godkänd samt fixat smågrejer till företaget utan några som helst problem - nu detta med denne fantastiske artist! Lyckan är total!
 
 
Gammal bild från några månader tillbaka. Då visste jag inte att jag skulle bli pressfotograf...
 

Å, var roligt att få fota Yohio!! Alldeles genomlyxigt! Lycka!

Svar: Jag går som på moln, Therese! Konserten var fantastisk! Och bilderna... ja, bilderna blev helt WOW, tror jag. Lägger in dem i datorn just nu och är heeelt paff!! Ser verkligen fram emot att visa upp bilderna!
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: