Äntligen funkar det.

Publicerad
Nu, mina fina läsare, har jag löst problemet!
Jag har suttit och klurat ut hur jag skulle kunna få min nya domän, som jag köpte igår, att fungera med blogg.se och äntligen lyckades jag! Eller nja, det var snarare S som fixade det åt mig. Hur vet jag inte men jag tror bestämt att han har magiska fingrar.
Domänen kopplad till denna blogg är nu shashinka.se! Shashinka är japanska för "photographer", fotograf. Tyckte att det passade mig perfekt, hihi.
 
Sitter och fixar fodralets omslag och skivan till bebisbilderna.
Hade lite strul med skrivaren som inte verkade förstå att jag skulle skriva ut en bild på själva skivan, men nu funkade det. För att S hjälpte mig igen. Varför känner jag helt plötsligt att saker och ting inte skulle flyta på lika smidigt om han inte var hemma...?
 
Jag har på tok för många bilder att redigera fortfarande (från konserter) men nu känner jag rent spontant att jag behöver vila lite innan jag tar tag i att designa fodralet till bröllopsbilderna från det senaste bröllopet som jag plåtade.
 
Jag bjuder på en bild på Ensiferum från Rockstad Falun/Sabaton Open Air 2013, istället för att enbart ha ett textinlägg.
 
 
Anonym

Cool adress på hemsidan! Jag vill också kunna japanska ;)

Svar: Tack! :D Jag kan det inte flytande men tillräckligt för att klara mig när jag reser till Tokyo då och då. :)
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: