Stockholm nästa!

Publicerad
God dag, alla fina därute!
Det har varit tyst på bloggen i några dagar men det beror helt enkelt på att jag har varit väldigt upptagen med att redigera foton samt förfrågningar kring fotojobb. Jag har redan fått flera bokningar inom loppet av just denna vecka, härligt!
 
Imorgon drar jag iväg till Stockholm för att fota konsert.
Yes, det blir YOHIO och, om jag har tur gällande var jag ställer mig bland publiken efter att jag fotat i scendiket, självaste GACKT från Japan! Jag har stor respekt för honom och hans musik och har lyssnat på honom i ungefär 10, 12 år och bland det första jag hörde var hans låtar tillsammans med bandet Malice Mizer. Låten Beast of Blood är en klassiker inom visual kei-genren och en av mina absoluta favoriter.
 
 
YOHIO @ Flygeln, Norrköping 2013.09.13
 
 
Nu ska jag gå och vara social med S. Vi ska äta hamburgare med pommes. Fredagsmys, helt enkelt. :)
Håll utkik efter morgondagens bilder, om ni är nyfikna!
 
Många kramar och trevlig helg till er alla!
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: