Monday morning, again.

Publicerad
Vardagsporträtt på en vacker dam.
Canon EOS 7D + 28-75 f/2,8.
 
 
God morgon, alla fina!
Hur mår ni därute? Allt bra? Har ni haft en bra helg?
Jag är småförkyld vilket är oerhört irriterande med tanke på att jag jobbar "som vanligt" denna vecka samt har en del fotojobb på gång. Suck. Halsen krånglar, gör ont och jag känner mig allmänt hängig och kanske lite nere också. Samtidigt kan jag glädjas åt att jag och S haft en fin helg tillsammans och att mina bilder från YOHIO:s konsert blev helt okay, vid närmare eftertanke. Jag fick stor respons på några av bilderna på min privata Facebook och snart kommer de även dyka upp på Rockbladet
 
Tog en bild på finaste Zarifa idag, hon verkar också lite trött. Vi möblerar om här hemma och jag har inte ställt i ordning allt än. Fröken har med andra ord passat på att "ockupera" min nya lilla byrå och har somnat på den, helt utsträckt, i skrivande stund. Lilla raringen. Förra året var hon hemlös i Södertälje och nu får hon värme, kärlek och den bästa kattmaten hos oss.
 
Nu ska jag äta frukost, ta en varm dusch för att se om halsen blir bättre och ta det lite lugnt innan jag traskar iväg till jobbet.
 
Många kramar,
 
 

söt (:

Svar: Tack! :)
Shora Ahmadi


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: